X
تبلیغات
رایتل
پیش بینی مسابقات فوتبال با میلیون ها ریال جایزه در سایت بی طرف سیستم تبلیغاتی تبادل لینک باکس رایگان mi118.com
معرفی سایت ها و وبلاگ ها
شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387
آغاز بهبود یک سایت در موتور جستجو

کلید واژه ها را انتخاب کنید
نخست بیندیشید که سایت شما در باره چه چیزی مطلب دارد. بهتر است برای هر صفحه ، بصورت جداگانه چند کلمه مهم را انتخاب کنید. کلمه هایی که ممکن است مخاطبهای شما جستجو کنند . برای نمونه اگر سایت شما دارای صفحه ای در زمینه مجموعه تمبرهای پستی است، کلمه کلیدی شما (کلیدواژه) میتواند : “تمبرهای یادگاری پستی” باشد.

دقت کنید که هر صفحه از سایت شما ممکن است کلیدواژه های مخصوص خود را داشته باشد و هیچ دلیلی ندارد که آنها شبیه به هم باشند.
بهتر است عبارتی را که برای هر صفحه در نظر میگیرید دست کم

کلید واژه ها را انتخاب کنید
نخست بیندیشید که سایت شما در باره چه چیزی مطلب دارد. بهتر است برای هر صفحه ، بصورت جداگانه چند کلمه مهم را انتخاب کنید. کلمه هایی که ممکن است مخاطبهای شما جستجو کنند . برای نمونه اگر سایت شما دارای صفحه ای در زمینه مجموعه تمبرهای پستی است، کلمه کلیدی شما (کلیدواژه) میتواند : “تمبرهای یادگاری پستی” باشد.

دقت کنید که هر صفحه از سایت شما ممکن است کلیدواژه های مخصوص خود را داشته باشد و هیچ دلیلی ندارد که آنها شبیه به هم باشند.
بهتر است عبارتی را که برای هر صفحه در نظر میگیرید دست کم دو یا سه تا از کلیدواژه های مهمی را که ممکن است کاربران جستجو کنند در بر داشته باشد.


برای نمونه همان صفحه تمبر پست را در نظر بگیرید.
کدام عبارت کاربران بیشتری را بسوی سایت شما هدایت خواهد کرد ؟

  • الف : “ تمبرهای یادگاری پستی

  • ب: ” مجموعه تمبرهای پستی یادگاری ، کلکسیون و آلبوم تمبر

مسلما عبارت دوم کاملتر است و گروه بیشتری از جستجو ها را در بر خواهد گرفت. پس درس نخست این شد که کلیدواژه ها را درست بشناسیم و انتخاب کنیم.
اما افراط نکنید! تعداد زیاد و تکراری کلیدواژه هیچ تاثیر مثبتی در موقعیت سایت شما نخواهد داشت.
اکنون این پرسش مطرح میشود که کلید واژه ها را چگونه باید استفاده کرد ؟ در درس دوم به این نکته بطور دقیق می پردازیم.

Ads by Ydc.ir