روزها

معرفی سایت ها و وبلاگ ها

روزها

معرفی سایت ها و وبلاگ ها

افزایش ترافیک سایت با سیستم های امتیازدهی بر اساس کلیک بیشتر باز

برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار برخط باید توجه زیادی به ترافیک وب سایت خود داشته باشید.مهم نیست که شما چه محصولات یا خدماتی را عرضه می کنید. اگر شما زمینه های لازم را برای فروش مناسب خود فراهم نکنید زمان زیادی در کسب وکار خود دوام نخواهید آورد.یکی از بهترین راههای با لا بردن ترافیک سایت استفاده از آگهی هایی است که به ازا هر کلیک به شما امتیاز می دهند.


 اگر شما کمی برای گشت و گذار در وب وقت بگذارید یا از موتورهای جستجو برای پیدا کردن کلمات خاصی استفاده کنید به احتمال زیاد با نمونه های زیادی ازتبلیغات کلیک امتیازی برخورد خواهید کرد.دو نمونه از معروفترین این سیستم ها توسط

برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار برخط باید توجه زیادی به ترافیک وب سایت خود داشته باشید.مهم نیست که شما چه محصولات یا خدماتی را عرضه می کنید. اگر شما زمینه های لازم را برای فروش مناسب خود فراهم نکنید زمان زیادی در کسب وکار خود دوام نخواهید آورد.یکی از بهترین راههای با لا بردن ترافیک سایت استفاده از آگهی هایی است که به ازا هر کلیک به شما امتیاز می دهند.


 اگر شما کمی برای گشت و گذار در وب وقت بگذارید یا از موتورهای جستجو برای پیدا کردن کلمات خاصی استفاده کنید به احتمال زیاد با نمونه های زیادی ازتبلیغات کلیک امتیازی برخورد خواهید کرد.دو نمونه از معروفترین این سیستم ها توسط شرکت گوگل (www.google.com )که به صورت آشکار در وب سایتهای مختلف قابل مشاهده است و شرکت اورتور(www.overture.com) که در موتورهای جستجوی مختلفی همچون یاهو، آلتا ویستا، نسبت به نمایش اینگونه آگهی ها اقدام می کند.


هر چند که این روزها علاوه بر نمونه های ذکر شده موتورهای جستجوی فراوانی در وب فعالیت می کنند.سیستم های کلیک امتیازی در واقع راه ارزانی را برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما ارائه می کنند. در ادامه با چگونگی کار این سیستم ها آشنا می شویم. شما می توانید کلمات  کلیدی و یا عبارت های خاصی را برای قرار گرفتن در لیست مو تورهای جستجو و یا آگهی ها به کارببرید تا زمانی که مردم از طریق مو تور های جستجو آن کلمات را وارد کردند به سایت شما هدایت شوند.


 برای مثال اگر شما لوازم بازی فوتبال می فروشید سایت شما در هنگامی که یک بازدیدکننده کلمه کفش فوتبال را جستجو کند به او نشان داده خواهد شد و یا بر عکس اگر بازدیدکننده ای در سایت شما باشد. آگهی های مشابهی درحوزه کاری شما برای او به نمایش در خواهد آمد. اگر آن بازدیدکننده آگهی شما را ببیند و جذب شدند و بر روی آن کلیک کردند شما به سادگی یک امتیاز خواهید گرفت و در نتیجه رتبه شما در موتور جستجو از این طریق بالا می رود. با هر کلیک که دیگران روی لینکهای تبلیغات متنی سایت شما کنند، شما بر حسب شرایط سیستم چند امتیاز به شما تعلق می گیردمثلاً 5 امتیاز. با این 5 امتیاز، تبلیغات شما 5 بار روی سایتهای دیگر که محتوای مشابه سایت شما را دارند، بصورت لینک متنی قرار می گیرد. بنابراین به هر میزان که سایت شما بازدید کننده داشته باشد، و این بازدیدکنندگان روی لینکهای تبلیغاتی در سایت شما کلیک کنند، شما امتیاز بیشتری گرفته و مجوز نمایش در سایتهای دیگری که آنها نیز عضو همین سیستم هستند را پیدا خواهید کرد.


مثال:فرض کنید سایت الف در این سیستم عضو شده است، و 6 لینک تبلیغاتی را در هر بازدید، نمایش می دهد.   اگر این سایت روزانه 100 نفر بازدید کننده داشته باشد و هر بازدید کننده به طور متوسط روی 1 لینک از تبلیغات سایت الف کلیک کند، حدود 15% ، با این حساب سایت الف هر روز 100*5 یعنی 500 امتیاز در سیستم به دست می آورد و با به دست آوردن این تعداد امتیاز  لینک سایت الف هر روز 500 بار در سایتهای عضو این سیستم نمایش داده می شود. طبق برآوردها به طور متوسط 10% از هربار نمایش در سایتهای دیگر،  منجر به کلیک بر روی لینک سایت الف توسط مراجعان به سایت های ب و ث و... می شود.به این ترتیب  سایت الف در این روز 50 بازدید کننده جدید جذب می کندسایت الف با این 50 بازدید کننده جدید، 250 امتیاز بیشتر کسب می کندو در روز بعد  750 امتیاز دارد و حداقل 75 بازدید کننده جدید جذب خواهد کرد.  ای سیر بسته به حجم کاربران اینترنت و سایت های استفاده کننده از سیستم روز به روز گسترده تر می شود.ثبت نام در این گونه سیستم ها هیچگونه هزینه ای در بر ندارد و از نظر فنی نیز وقت زیادی نخواهد برد تنها باید کدی که سیستم در اختیار شما می گذارد را به سایت خود انتقال دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد