روزها

معرفی سایت ها و وبلاگ ها

روزها

معرفی سایت ها و وبلاگ ها

دانلود ویدیوهای YouTube بصورت MP4

بر اساس تغییراتی که به تازگی در YouTube اعمال شده از این پس می توانید ویدیوهای موردنظرتان را بدون نیاز به هیچ سایت یا برنامه اضافه ای و بصورت مستقیم با فرمت MP4 دانلود کنید. پیش از این مجبور بودیم برای دانلود ویدیوهای این سایت ، ابتدا آنها را با فرمت Flv دانلود و برای پخش در موبایل یا iPod آنها را به فرمت های مناسب تبدیل کنیم.

برای دانلود فایل های ویدیویی YouTube ساده ترین راه این است که لینک زیر را به وسیله عمل “بکش و رها کن” به بوکمارک های مرورگر فایرفاکس تان اضافه کنید (کاربران مرورگر Internet Explorer روی این لینک ، کلیک راست کرده و save to favorites را انتخاب کنند)

youtube video download directly as mp4 files

اینک هر گاه خواستید یک فایل ویدیویی را از YouTube دانلود کنید ، هنگامی که در صفحه آن ویدیو هستید بر روی لینکی که در مرحله قبل به سایت های مورد علاقه تان اضافه کرده بودید کلیک کنید. در این صورت یک لینک کوچک با نام “Download as MP4″ در زیر قسمت اطلاعات ویدیو اضافه می گردد و می توانید به سادگی با کلیک راست بر روی آن و ذخیره اش با نام “Viedoname.mp4″ ویدیو مورد علاقه تان را بر روی هارد دیسکتان داشته باشید.کاربران فایرفاکس برای ساده تر شدن کارشان می توانند از این اسکریپت گریس مانکی نیز استفاده کنند. دقت کنید که برای استفاده از آن باید در ابتدا افزونه Greasemonkey را بر روی مرورگرتان نصب کرده باشید.

منبع